top of page

Klachtenregeling

Niet helemaal tevreden?

Ik streef ernaar om iedere patiënt de best mogelijke, zorgvuldige en persoonlijke mondzorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over een behandeling of over hoe iets is verlopen. In dat geval hoor ik dat graag. Uw ervaring is waardevol en helpt mij mijn zorg te blijven verbeteren.

​1. Bespreek uw klacht met mij

​Wanneer u ontevreden bent, nodig ik u uit dit rechtstreeks met mij te bespreken. Vaak kan een open gesprek al veel duidelijkheid geven.

Komt u er samen met mij niet uit of bespreekt u uw klacht liever met een onafhankelijke partij?

 

Ik ben aangesloten bij de NVM-mondhygiënisten, de beroepsvereniging voor mondhygiënisten in Nederland. Zij bieden een onafhankelijke en professionele klachtenregeling die voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

© 2025 Mondzorg Mulder

bottom of page